fredag 4 november 2011

Stök i butiken...

...är det just nu! Både stökigt och att vi julstökar inför kommande advent!! Inte en pryl står på sin forna plats PLUS att det dök upp två färska PALLAR med varor från Affari och Miljögården!! Så mitt i all omorganistaion så blev det till att sprätta lådor, prismärka och ut med det i butiken. Men ÅÅÅhhhhh va fint det BLIR!! Marie är verkligen begåvad när det gäller skyltning av butiken!! Hon riktigt sprutar ur sig idéer & Linda följer henne slaviskt..(bokstavligen - hon kör flitigt med henne!! ;) Grenar hänger i taket och häftpistolen ser till att tapeterna sitter på väggarna...?!
Jo , ni ser rätt... det är verkligen upp och ner på vissa ställen. MEN fint kommer det att bli när vi är färdiga!!
Tjejerna i salongen har oxå haft fullt upp idag! Många kunder som blir höstfina i håret.
 Ljuger inte om jag säger att vi skurit sönder närmare 150 lådor idag!! Så ikväll är det hög tid att doppa fingrarna i citronvatten och olja in dem och på med bomulls vantarna...jo, ni som jobbat med kartonger vet vad jag menar... diverse skärsår, tröstas med ett glas vin tror jag nog...;)
Sneak Preview på hur butiken ser ut efter stöket...

Har man inte julkänsla innan, så LOVAR jag att ni får det när ni kliver in hos oss på Paus!!
Varmt Välkomna In!!





Inga kommentarer: