onsdag 30 november 2011

PAUS behöver alla!!!!

Hej alla läsare!

Idag har vi Lina, Sandra och Jennifer i salongen. Marie och Linda i butiken, det behövs två i butiken nu när det är så mycket att göra, det är sååå kul.
Butiken står under ständig förvandling, då det handlas mycket och kommer in nya varor titt som tätt.
Igår kom en efterlängtad brun stor skinnväska som "moi" önskar sig i julklapp.... och Marie vill ha som  skötväska.
Risken är att folk tror att jag (Jeanette) går runt med en skötväska.
Här tänker vi inte praktiskt, neeej bara snyggt.
Vi fick dessutom in fina tassels/tofsar i fyra nyanser som Monica så snyggt knutit upp på en av våra stegar.
Bra pris dessutom, 39:- styck.

Vi har några chefer som varit inne och köpt julklappar till sina anställda.
Kan ju inte nämna vilka. Lyllos er i alla fall som har chefer som tänker personliga julklappar till er.
Hoppas att ni blir nöjda!
Så har vi ju Jeanettes kusin Petra Erenmalm som kom in för 3:e året på rad och har med sig en
lååååång julklapps lista till nära och kära, och får avverkat allt på en gång med underbart fina inslagningar som tjejerna i butiken ordnar.
Hemkörning till dörren och allt!!

Nu ska jag ta mig an en hel del pappersarbete några timmar så att min fina personal inte blir sur på sin läspande chef.
ÅH HERREGUD den har jag glömt sätta in (tandställningen) efter frukost.
Det är tur att det inte hörs hur jag pratar när jag skriver!
Vi får i alla fall många glada skratt på Paus 6 veckor framöver, och det bjuder jag så gärna på.

Ha en underbar Onsdag i solsken och frisk luft!!
STOR Kraaam Jeanette

Inga kommentarer: