onsdag 16 juli 2014

Semesteruppdatering!

Jag är tillbaka efter en skön veckas ledighet och soliga dagar på stranden!
Jag älskar verkligen sommaren! Det är min absoluta favoritmånad!
Jag vill också passa på att tacka för de fina gratulationerna jag fick på min födelsedag utav er alla fina kunder och vänner!

Däremot är jag lite tveksam till bilden som lades upp på mig här på bloggen.
Vinterblek, gravid och för ungefär 4,5 år sedan!!
Men jag bjuder på den och skyller på praktikanten…

Semesteruppdateringar!!

-Jennifer gick på sin semester denna veckan, hon har tre veckor att njuta av!
-Linda hon slår till med hela fyra veckors ledighet!!
-Monica har haft en vecka och är inne på sin andra…
Monkan kommer tillbaka vecka 31 och de andra inte förrän vecka 32

-Nästa vecka går jag på min semester igen och kommer också tillbaka v.32. Gjorde bara litet gästspel mitt i högsommaren, men det känns som en bra vecka att jobba på.

-Jeanette och Marie ska vänta ett tag, tills vi andra kommer tillbaka och tar semester i Augusti.
Närmare bestämt vecka 32-33
Som tur är blir det bara två veckor för dom så vi inte behöver sakna varandra så mycket!

-Emma tar sig en ynka veckas ledighet i Augusti. Närmare bestämt vecka 32. Vilket betyder att vi lider lite brist på florist den veckan med tanka på att båda våra proffs har ledigt då. Fast vi löser nog det åt er ändå!

-Sandra och Janice är på plats på Paus HELA sommaren med vissa dagars undantag.



Behöver Du/Ni klippa er nu under sommaren så hör av er!
Tiderna går fort åt!
Hoppas Ni njuter av varandra och av ledigheten!
För ni kommer väl ihåg vad vi bestämde?!
Lägg stressen åt sidan denna semestern!

Kanske stänga av telefonen ett par timmar och bara ägna sig åt sig själv eller någon annan som uppskattar Din uppmärksamhet!?!



Fridens

//Lina



Inga kommentarer: