måndag 16 juni 2014

ÄNTLIGEEEEN!

Wohoooo! studenten tagits och delprovet avklarat! 

I tisdags tog jag studenten med världens bästa klass och sen var det bara att göra sista förberedelserna inför första delen på gesället. Provet som jag övat några månader inför som några kanske vet! 
så klockan halv 7 igår rullade bilen iväg mot Göteborg. Dagen började klockan 8 med permanent på 45 min. Sedan teoriprov, kort fest styling, gråhårsfärgning+ klipp, herrklipp med finish i nacken och skäggklippning. 
Var nervöst och pirrit hela dagen och dommarna var stoneface. Jobbigast var att vänta på att få reda resultatet, men allt var sååå värt när jag hade klarat det..! (och tack världens bästaste paus som hjälpt mig med allt(L) speciellt min handledare Sandraaa!)
 Nu är det bara att jobba på timmarna inför del 2. 

Finns numera på PAUS MÅNDAGAR, TORSDAGAR, FREDAGAR och LÖRDAGAR, så välkommen att boka tid hos mig!! 




PEACE, Janice

Inga kommentarer: