onsdag 12 februari 2014

Nu är vi på fast mark igen!

Efter ett race till Malmö, 
med inkluderad övernattning på ett sjukt nice hotell
så mår vi förhållandevis bra...
Allt började med att vi precis hann i tid till klockan var tre 
och kursen på AMAE-studio började.
Det blev lite produktgenomgång med sköna Pelle.
Han passade på att styla Jeanette 
som sedan visades upp inför några andra 
som hade kurs i en annan del av studion.
Linda blev också stylad 
men hon fastnar tydligen inte på bild...




Vill bara slå ett slag för TGIF - Friday's 
Jättegod mat åt vi allihopa.
Men alltså hujedamej vilka goda drinkar de hade!
Jag är helt kär!!
Ska börja blanda drinkar!
Helt ärligt jag ska bli lika bra som vår Sandra!



Natten blev sen för vissa utav oss. 

Eller vågar jag säga tidig...
Janice, Jennifer och jag gick och lade oss 04.40. 
Lite sådär lagom...
Sist hem från fältet!
Världens längsta kö fick vi stå i på en hamburgerrestaurang. 
Och man bara finner sig bland både trevliga 
och sjukt otrevliga Malmöiter 
i vad som kändes som flera timmar.

Dagen efter blev det den självklara hotellfrukosten 
med allt vad det innebär.
Vi skrattade lika mycket på morgonen 
som vi gjorde kvällen innan.


Alltså jag är så lycklig att få vara 
medlem av ett så här härligt gäng!


Fridens // Lina

Inga kommentarer: