torsdag 7 februari 2013

Nu é jag tillbaks....

 Nu har det gått 1 år sen min lilla Loui föddes! (helt otroligt....)
Jag stortrivs med att gå hemma!

 Men mitt hjärta é ju ändå kvar på PAUS ♥♥♥

Eftersom min Micke ska va hemma på onsdagar har jag bestämt mig för att börja jobba då.
Först hade jag tänkt att gå in varje vecka....
Men mina tavlor har ju kommit lite iklämm 
& det kliar i fingrarna ska jag säga...☺
Så varannan vecka är jag hemma & kluddar & varannan vecka är jag på Paus!

Igår hade jag målardag.....Fick en hel del gjort!!! Även om en viss liten grabb gärna vill krypa in till mamma i "ateljen"......
Har haft mycket påbörjat en lång tid & även en del beställningar så det känns som en otrolig LYX att få sitta i lugn & ro & skapa! Har mycket inspiration som kryper i kroppen & vill ut....

Har vart lite skralt med mina tavlor det senaste på
 paus, men har en hel del hemma
 som jag kommer ta med snart....
HÅLL UTKIK!

I butiken prismärks det för fullt, vi väntar fortfarande på en hel del varor & inte minst möbler eftersom vi sålt en hel del i Januari.
Vi planerar ommålning, skylningar & nya tapeter
 som ska passa in....
Det kommer hända en hel del vill jag lova!

På onsdag jobbar jag igen. Hoppas vi ses!/Marie ♥

Inga kommentarer: