måndag 25 april 2011

GODER AFTON kära vänner!

Nu sitter jag och njuter av att vi alla har háft ett fantastiskt påskväder.
Ingen påskbrasa för vår del inga smällare,inget värsta påskparty......
men vad gör det när man SJÄLVA i familjen prioriterat,trädgård b.l.a. satt
gul lök, vitlök, potatis. Sått mangold,små bönor, STORA bönor.
Planterat timjan,salvia och körsbärstomater.
Idag hade vi med oss 8 fantastiska ungdomar till kåsa,alla badade i 12 grader kallt
vatten förutom Bert-Ola Jeanette Micki & Benjamin......
På schemat har det annars varit fotboll,fotboll (Benjamin) trummor,trummor (Leo)
streetdance (gallerian) Olle, Studsmattan =alla. Vin och socialt i goda grannars och vänners
lag (Bert-Ola & Jeanette) mera vin och telefon = (Jeanette så klart);) Önskar nu alla en
fantasisk fortsatt vår.Förresten just i denna stund jag skriver lyssnar jag på Paul Potts (cinema paradiso) nr 11;what a wonderful world -good morning vietnam. Passande va? Tidigare idag,har
jag lyssnat oavbrutet på The Best Of Dire Straits & Mark Knopfler (private investigations).Tack mina älskade brorsor för att ni lärt mig att lyssna på massa olika musikstilar. Fast jag ska ej
beskylla er för Paul Potts ...det har jag trots allt lärt mig själv att uppskatta och tycker väldigt
mycket om.Kommer mer om vad jag lyssnar på för musik i nästa upplägg som jag skriver.

Pussar och Kramar Jeanette vid pennan.

P.S LIVET ÄR VAD MAN SJÄLV VÄLJER ATT GÖRA DET TILL D.S

Inga kommentarer: