fredag 22 oktober 2010

Idag var Jeanetts första dag på jobbet efter semestern. Då vi alla här på Paus har saknat vår kära chef hade Marie, Jennifer och Lina ordnat med en liten överraskning. Så när Jeanette anlände till butiken/salongen i morse stod vi redo med en hejdundrande frukost, med många goda ostar och champagne!! Sämre kan man ju inleda helgen :)
Nu är det fredagsmys i salongen, det innebär att vi bjuder alla kunder som vill på vin och lite annat smått och gott.
Ha en helt fantastisk helg nu alla underbara bloggläsare! <3


2 kommentarer:

Lina Gson sa...

Kan man skylla sitt trötta utseende på att man gick upp väldigt tidigt och att man har 2 små hemma?
Jag tror jag kör på den linjen idag i alla fall... Med andra ord är jag inte överdrivet nöjd med kortet;)

Lina Gson sa...

Men jag är väldigt glad eftersom jag fick träffa alla er igen!! Blev ett litet snabbt avslut bara...
Förlåt för det! Får ta igen det en annan dag!!
Puss på er allihopa!!!!!